niedziela, 15 grudnia 2013

Prolog

Maggie *
Czy wiecie jak to jest jak ma się wszystko co tylko się chce oprócz tego najważniejszego? Ja wiem mam kochającego tatę który da mi wszystko co zechce ale nie pozwala mi spełniać marzeń a dlaczego? Nie mam pojęcia. Dziwi się dlaczego wieczorami pracuje mówi że może dać mi wszystko bo mamy wystarczająco pieniędzy ale ja tak naprawdę pracuje tam tylko dlatego że po północy tańczę nikt o tym nie wie oprócz mojej najlepszej przyjaciółki Jennifer która pracuje razem ze mną. Myślicie pewnie że nocny klub wiąże się z tańcem na róże i rozbieraniem ale nie w moim przypadku ja występuje w dość skąpych strojach ale zawsze wszystko zasłonięte wraz z twarzą na której zawsze mam maskę. Wszyscy myślą że jestem grzeczna poukładaną dziewczynką, który nigdy nie robi nic złego. W szkole mają mnie za kujona i szarą myszkę, a tak naprawdę nie znają mojego drugiego oblicza. Gdyby tata akceptował to co kocham i chcę robić to bym na pewno nie tańczyła w nocnym klubie, robię to tylko dlatego że tam mogę pokazać to co kocham i potrafię. 

Justin * 
W końcu wolność tylko ja i moi kumple. W Kanadzie wszyscy mieli nas dość codziennie robiliśmy imprezy, codziennie glina. Prochy i alkohol to u nas codzienność chociaż sami bierzemy bardzo rzadko, to zawsze zostawaliśmy aresztowani za to że znajdowała się u nas dużo ilość narkotyków które przynosili inni kolesie. Związek na stałe to nie damnie tak samo jak dla moich kumpli. Nigdy nie byłem zakochany i nie zamierzam bo życie to ciągła zabawa. Mam dopiero 18 lat chcę korzystać z życia, jestem kolesiem bez zobowiązań. Moje życie nie jest poukładane mam w zwyczaju barć dziewczyny na jedną noc, a potem ,, Wypierdalaj ". W końcu nowy dom w Los Angeles, trzeba to uczcić, planujemy z chłopakami imprezę żeby nas zapamiętali i wiedzieli że to nie pierwsza i nie ostatnia impreza która będzie się tu odbywała. Los Angeles upał, gorące laski, w sobotę impreza planuj wyrwać jakąś foczkę.Na pewno będzie w czym wybierać.
Dzisiaj piątek wybieramy z chłopakami się do klubu. Trzeba opić nowe miasto i się trochę zabawić. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej :* 
Mamy prolog, zaraz będzie 1 rozdział !!! 
Myślimy że wam się podoba :)) 
KOMENTUJCIE !!!! 

4 komentarze: